محبوب دل
عكس با كيفيت زيبااز سينما و بازيگران هندي+بيوگرافي هنرمندان ايراني باليوود هاليوود+مدل لباس+تصاويركودكان+طنز+تركي+كوردي+ايراني خارجي قديمي و جديدو....
صفحه نخست                 پروفایل مدیر وبلاگ                 پست الکترونیک                  طراح قالب
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید همه چي رو زيبا و با كيفيت فوق العاده مشاهده ميكنيد اميدوارم خوشتون بياد و نظراتتون رو به ما بگيد ممنون ميشيم¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´. ’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´. ___####___#### .`-.´.+` ´° _##____#_#____##`,+.*.*´ #_______#________# `+.*` #________________# `,+.*`.° _#______________# `,+.*`,+.* __#____________# `,+.*`,°*`’ ° _____#_______# `,+.*`,+.*`,+. _______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’ _________# `,+.*`,+.*`,+.*` ..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’خوبی مهربونم؟ (¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´(¯`´.¸ ’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´. ___####___#### .`-.´.+` ´° _##____#_#____##`,+.*.*´ #_______#________# `+.*` #________________# `,+.*`.° _#______________# `,+.*`,+.* __#____________# `,+.*`,°*`’ ° _____#_______# `,+.*`,+.*`,+. _______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’ _________# `,+.*`,+.*`,+.*`یه خبر دارم برات! ..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ (¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´..(¯`´.¸ ’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´. ___####___#### .`-.´.+` ´° _##____#_#____##`,+.*.*´ #_______#________# `+.*` #________________# `,+.*`.° _#______________# `,+.*`,+.* __#____________# `,+.*`,°*`’ ° _____#_______# `,+.*`,+.*`,+. _______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’ _________# `,+.*`,+.*`,+.*` ..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’اگه گفتی چیه؟؟؟ (¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´.(¯`´.¸ ’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´. ___####___#### .`-.´.+` ´° _##____#_#____##`,+.*.*´ #_______#________# `+.*` #________________# `,+.*`.° _#______________# `,+.*`,+.* __#____________# `,+.*`,°*`’ ° _____#_______# `,+.*`,+.*`,+.کادوی تولدتت _______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’ _________# `,+.*`,+.*`,+.*` ..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..` (¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´.(¯`´.¸ ’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´. ___####___#### .`-.´.+` ´° _##____#_#____##`,+.*.*´ #_______#________# `+.*` #________________# `,+.*`.° _#______________# `,+.*`,+.* __#____________# `,+.*`,°*`’ ° _____#_______# `,+.*`,+.*`,+. _______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’ _________# `,+.*`,+.*`,+.*` ..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ (¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*

نويسندگان
            

 

اپل پس از عرضه آیفون 6 توانست به سودی در دوره سه ماهه دست پیدا کند که تقریبا هیچ شرکت دیگری قادر به دستیابی به آن نبود. هنوز هم آمار و ارقام حاصل از فروش آیفون 6 بسیار امیدوارکننده پیش بینی می‌شوند، اما این گوشی یک رقیب جدی در ماه آینده خواهد داشت و آن هم چیزی نیست جز گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج.

 

هر سه مدل گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای خرید محسوب می‌شوند اما با این حال پرچمداران جدید سامسونگ دارای ویژگی‌هایی هستند که صاحبان آیفون 6 را به حسادت وا می‌دارند! با فارنت همراه باشید تا با هم 10 مورد از تاثیرگذارترین ویژگی‌های گلکسی اس 6 سامسونگ که آیفون 6 اپل از آنها بی بهره است را با هم مرور کنیم.

1) شارژ سریع

اگرچه آیفون 6 در زمینه شارژ سرعت بسیار خوبی دارد (خصوصاً زمانی که از ترفند مخصوصش استفاده کنید)، اما باز هم نمی‌توان گفت حتی به سرعت شارژ شدن گلکسی اس 6 نزدیک است. گوشی جدید سامسونگ فقط با 10 دقیقه شارژ قادر است چندین ساعت زمان آماده به کار به شما ارائه دهد.

Galaxy-S6-Wireless-charger

2) شارژ بی‌سیم

اگرچه تکنولوژی‌های شارژ بی سیمی که در نمایشگاه CES 2015 دیدیم واقعا جذاب بودند، اما   Galaxy S6 و S6 edgeنیز از تکنولوژی شارژ بی سیم داخلی بهره می‌برد. اما اگر شما صاحب یک آیفون 6 باشید باید با استفاده از یک هک یا یک کیس زشت این قابلیت را داشته باشید.

3) اجرای بیش از یک برنامه بطور همزمان

پلتفرم iOS اپل از مالتی تسکینگ پشتیبانی می‌کند اما تنها می‌توان یک برنامه را در لحظه اجرا کرد.

Galaxy-S6-Multitasking

با S6 و S6 edgeشما می‌توانید دو برنامه را در کنار هم اجرا نمایید و حتی محتویات را از یکی به دیگری Copy و Paste نمایید.

4) نمایش بخش کوچکی از صفحه برای دیدن نوتیفیکیشن‌ها

قابلیت rub-to-wake سامسونگ شاید خنده‌دار به‌نظر برسد اما واقعا کاربرد جالبی دارد، چرا که به شما اجازه می‌دهد تا در پنل کناری Galaxy S6 edge نوتیفیکیشن‌ها را ببینید، بدون اینکه صفحه نمایش را روشن کنید.

5) نمایش فرد تماس گیرنده بدون برداشتن تلفن

اگر گوشی گلکسی اس 6 اج شما از سمت صفحه نمایش بر روی میزتان قرار گرفته باشد، بر اساس رنگی که برای مخاطبان خود تنظیم کرده‌اید، گوشی با استفاده از همان نور رنگی شما را از تماس مخاطب مورد نظر آگاه می‌سازد، بدون آنکه لازم باشد به صفحه نمایش نگاه کنید.تصویر متحرک زیر بخوبی بیانگر این قابلیت است.

Galaxy-S6-Edge-Color-who€™s-calling

6) پرداخت با موبایل در همه جا

سرویس Apple Pay فوق‌العاده است و فکر نمی‌کنیم از این ساده‌تر امکان پذیر بوده باشد. با این حال هنوز در اکثر فروشگاه‌ها قابل استفاده نیست. Samsung Pay، از سوی دیگر از تکنولوژی هیبریدی که با درگاه‌های پرداخت جدید NFC و همچنین درگاه‌های استاندارد کارت‌های اعتباری سازگاری دارد، استفاده می‌کند.

New-Samsung-Pay-mobile-payment-service

هر دو مدل جدید Galaxy S از این قابلیت استفاده می‌کنند، که در ماه‌های آینده رونمایی خواهد شد.

7) فوکوس خودکار با قابلیت ردیابی

دوربین جدیدی که سامسونگ در گلکسی S6 و S6 edge استفاده کرده، قطعاً فوق‌العاده است چرا که ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌‌دهد. یکی از این ویژگی‌ها فوکوس خودکار با قابلیت ردیابی است و به شما اجازه می‌دهد با یک لمس روی سوژه مورد نظرتان همواره آن را در فوکوس قرار دهید. این ویژگی در دو حالت عکسبرداری و فیلمبرداری قابل استفاده است.

samsung-galaxy-s6-camera-menu

8) راه‌اندازی سریع دوربین

اگر دو مرتبه بر روی دکمه Home گلکسی اس 6 فشار دهید، برنامه دوربین در عرض تنها 0.7 ثانیه اجرا می‌شود که خارق‌العاده است. این قابلیت حتی زمانی که صفحه گوشی خاموش است نیز قابل استفاده می‌باشد. دوربین آیفون 6 به لطف صفحه لاک اسکرین و میانبرهای کنترل پنل نیز به آسانی اجرا می‌شود اما به هیچ عنوان به اندازه گلکسی اس 6 سریع نیست.

9) استفاده از گوشی به عنوان کنترل تلویزیون

دارندگان آیفون 6 می‌توانند با استفاده از لوازم جانبی و یا برخی برنامه‌ها که با برخی گیرنده‌ها سازگاری دارند، این قابلیت را داشته باشند. از آن طرف گلکسی اس 6 این قابلیت را با استفاده از پورت اینفرارد در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید تقریباً هر نوع وسیله‌ای را کنترل نمایید.

Samsung-Galaxy-S6-heart-rate

10) از ضربان قلب خود با خبر باشید!

اگر آیفون 6 دارید می‌توانید با استفاده از دوربین پشتی و فلاش و برنامه‌های مخصوص ضربان قلب خود را مشاهده نمایید، اما باید بدانید از بین ده‌ها برنامه‌ای که تست کردم تقریبا همگی کند و بی‌دقت بودند! Galaxy S6 و S6 edge از یک سنسور ویژه نمایش ضربان قلب بهره می‌برند و دقت بسیار بالایی دارند.

galaxy-s6-iphone-6-comparison-side-hands

اینها قابلیت‌هایی بودند که گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج سامسونگ از آنها برخوردار هستند اما آیفون 6 اپل از آنها برخوردار نیست. به هر حال قابلیت‌هایی هم می‌توان ذکر کرد که دقیقا خلاف این موضوع باشند یعنی گلکسی اس 6 سامسونگ از انها بی‌بهره بوده و آیفون 6 برخوردار از آنها باشد. این گونه قابلیت‌ها معمولا تعیین‌کننده خرید کاربران خواهد بود و مطمئنا می‌تواند نگاه کاربران را با توجه به نوع استفاده انها تغییر دهد!



موضوع مطلب : <-CategoryName->

http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/1/22/2195_417.jpgپیامبر خدا (ص):"خداوندا!برای ما به نان ،برکت بده و میان ما و آن ،جدایی میفکن .اگر نان نبود ،نه روزه گرفته بودیم ،نه نماز خوانده بودیم ونه واجبات پروردگار خود را انجام داده بودیم .

پیامبر خدا (ص):" نان بهترین خوراکی شماست .

امام صادق (ع):" تن بر نان استوار شده است .

خواص نان جو

به نقل از عایشه – پیامبر خدا ،تا هنگامی که به دیدار خدا شتافت ،جز نان جو نخورد .

امام صادق (ع):" اگر خداوند در چیزی بیش از جو بهبود دهندگی می دید فآن را خوراک پیامبران قرار نمی داد .

امام رضا (ع) :"برتری نان جوبرگندم ،همانند برتری ما بر دیگرمردمان است . هیچ پیامبری نیست که برخورنده جو دعا نکرده وبرای اوبرکت نخواسته باشد و هیچ درونی نیست که جوبدان درآمده و همه دردها از آن بیرون نرفته باشد . آن، خوراک پیامبران و غذای نیکان است . خداوند متعال ،جز این را نخواسته است که خوراک پیامبران خویش را جو قرار دهد .

خواص نان برنج

اما م صادق (ع) :" به کسی که شکم درد دارد ،نان برنج بدهید ؛ چرا که چیزی سودمند تر از آن به شکم چنین بیماری در نیامده است . آن ،معده را پاک می کند و درد را به کلی از بدن ،بیرون می کشد .

امام صادق (ع) : " تنها نان برنج است که از صبح تا شب در درون انسان می ماند . "

امام رضا (ع) :"چیزی سودمند تر از نان برنج به درون مسلول در نمی آید .



موضوع مطلب : <-CategoryName->

سه شنبه 7 مهر 1394برچسب:نان+خواص نان, :: 10:30
            
            

http://www.khoshdarreh.ir/uploads/posts/1350915617_28388317.jpg
 
 

 

 

 

 

آب انار چربی های اضافه را آب می کند

 

 

 

 

 


آب انار برای پیشگیری از سرطان مفید است، سلامت قلب را بهبود می بخشد و حتی می تواند توان جنسی را تقویت کند.متخصصان تغذیه تاکید کرده اند که آب انار همچنین می تواند چربی های اطراف معده و شکم را در زنان و مردان چاق کاهش دهد.این متخصصان در یک آزمایش یک ماهه ثابت کردند، میزان تشکیل سلول های چربی در اطراف شکم در افرادی که آب انار مصرف می کنند، کاهش می یابد. کسانی که آب انار می نوشند، فشار خونشان پایین می آید و بنابراین خطر بروز حملات قلبی و سکته مغزی و بیماری کلیوی در این اشخاص نیز به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند. پزشکان معتقدند که آب انار می تواند مقدار اسید چرب موجود در خون موسوم به اسید چرب را کاهش دهد. آزمایشات قبلی که روی انسان و حیوانات انجام گرفته، نشان داده است که مقدار زیادی  از این اسید چرب، ذخیره چربی را در اطراف شکم افزایش می دهد و در نتیجه سبب تشدید احتمال ابتلا به بیماری قلبی و دیابت نوع دوم می شود. پیامبر خدا (ص):"انار مهتر همه میوه هاست و هر کس یک انار بخورد ،چهل پگاه شیطان خویش را به خشم می آورد .امام صادق (ع):"میوه صد وبیست گونه است و مهتر همه آنها انار است ."پیامبر خدا (ص):" هر کس اناری را کامل بخورد ،خداوند قلب او را چهل شب نورانی می دارد .پیامبر خدا (ص):" انار بخورید زیرا هیچ دانه ای از آن در معده جای نمی گیرد ،مگر این که چهل روز قلب را نورانی می سازد وشیطان را برون می راند .امام علی (ع):"درهر دانه انار چون درمعده جای می گیرد ،حیاتی برای قلب و فروغی برای نفس است و شیطانی را که وسواس نام دارد چهل شب بیمار می کند .امام صادق (ع):" چهار چیز ،طبع را اعتدال می بخشد انارسورانی ،خرمای نارس پخته شده ،بنفشه و کاسنی .امام صادق (ع):"هرکس در هنگام خفتن یک انار بخورد ،تا صبح جانش در امان است .امام صادق (ع) :"برشما باد انار ؛چرا که هیچ گرسنه ای آن را نمی خورد ،مگر این که وی را بسنده است و هیچ سیری آن را نمی خورد ،مگر این که غذا را بروی گوارا می سازد .امام صادق (ع):" هرکس انار بخورد انار شیطان وسوسه را از او دور می سازد .امام صادق (ع):" هر کس یک دانه از انار بخورد ،آن یک دانه شیطان وسوسه را تا چهل روز زمینگیر می کند .امام کاظم (ع):" هرکس روز جمعه یک انار بخورد آن انار ،دل اورا تا چهل پگاه نورانی می دارد اگر دو انار بخورد تا هشتاد روز و اگر سه انار بخورد تا صد و بیست روز و نیز وسوسه شیطان ازاو دور می شود و هرکس وسوسه شیطان از اودور شود ،خداوند را نافرمانی نمی کند و هر کس خداوند را نافرمانی نکند خدای اورا به بهشت در می آورد .امام کاظم (ع):" از جمله چیزهایی که آدم به فرزندش سفارش کرد ،این بود که به وی فرمود :"برتوباد انار ،اگر گرسنه شدی و آن را بخوردی بسنده ات کند و اگر در حالی که سیر بودی آن را خوردی غذا رابرتو گوارا سازد . " 

 



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب : <-CategoryName->

            
rss feed

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







افراد انلاین :
تعداد بازدید :